Lilleprinsen logo

Lilleprinsen.no omtaler og erfaringer

lilleprinsen.no · Bekkestua · Org.nr 991848274

3.8
★★★★★
191 vurderinger totalt

Lilleprinsen (lilleprinsen.no) har en samlet vurdering på 3,8 av 5, basert på 191 vurderinger fra Google, Trustpilot og Prisjakt (Google 3,7, Trustpilot 4,1). Siste omtale vi har lest er fra 2026-10-23.

Hvem eier og driver Lilleprinsen?

Selskap
Lilleprinsen.no v/RITA Holm (enkeltpersonforetak)
Org.nr
991848274
Innehaver
Rita Landstad Holm
Daglig leder
Rita Landstad Holm
Adresse
Bærumsveien 210, 1357 Bekkestua
Ansatte
12
Bransje
Detaljhandel med innredningsartikler ikke nevnt annet sted

Kilde: Brønnøysundregistrene.

Google
3.7/5
★★★★★
126 omtaler
Trustpilot
4.1/5
★★★★★
65 omtaler
Prisjakt
Ingen snitt/5
★★★★★
61 omtaler

Tilbud og populære produkter hos Lilleprinsen

Tilbudene først, rangert etter rabatt mot førpris eller markedspris, deretter det butikken selger mest av eller fremhever.

-10%
Axkid Up
3 579 kr 3 990 kr
Billigst på Prisjakt mot snittpris
-8%
Gro Anywhere Blind blendegardin – Ollie owl
599 kr 649 kr
Salg hos butikken
-10%
Cybex base T i-Size – black
2 739 kr 3 049 kr
Salg hos butikken
-16%
Stokke Tripp Trapp barnestol
1 989 kr 2 374 kr
Billigst på Prisjakt mot snittpris
-86%
Minene vårpose – light grey with elephant
99 kr 699 kr
Salg hos butikken
-15%
Stokke Tripp Trapp® chair – oak natural
2 549 kr 2 999 kr
Salg hos butikken
-13%
Scoot & Ride Highwaykick 1 – rose
1 299 kr 1 499 kr
Salg hos butikken
-15%
Stokke Tripp Trapp® Newborn Set – grey
1 189 kr 1 399 kr
Salg hos butikken
-11%
Thule Chariot jogging kit 2 double (gen 2)
1 599 kr 1 799 kr
Salg hos butikken
-13%
Scoot & Ride Highwaykick 1 – steel
1 299 kr 1 499 kr
Salg hos butikken
-64%
Thule Chariot cross-country skiing kit
1 490 kr 4 199 kr
Salg hos butikken
-86%
Minene vårpose – dark grey with stars
99 kr 699 kr
Salg hos butikken
-86%
Minene vårpose – grey/pink with owl
99 kr 699 kr
Salg hos butikken
-86%
Minene retro handlenett – grey
14 kr 99 kr
Salg hos butikken
-86%
Minene retro handlenett – black
14 kr 99 kr
Salg hos butikken
-86%
Minene retro handlenett – pink
14 kr 99 kr
Salg hos butikken
-70%
Elodie Details strollerbag – petit royal pink
450 kr 1 499 kr
Salg hos butikken
-70%
Konges Sløjd down jacket – leo brown
420 kr 1 399 kr
Salg hos butikken
-70%
Konges Sløjd Teddy cardigan – silver beige
240 kr 799 kr
Salg hos butikken
-70%
HUTTEliHUT NEW YORK dress baby velvet – camel
219 kr 729 kr
Salg hos butikken
-70%
Konges Sløjd Teddy panda backpack – off white
210 kr 699 kr
Salg hos butikken
-70%
Liewood Max swim jumpsuit – confetti yellow mellow mix
198 kr 659 kr
Salg hos butikken
-70%
Liewood Max swim jumpsuit – mini leo tuscany rose
198 kr 659 kr
Salg hos butikken
-70%
Katvig sengesett junior – red/purple harlekin
189 kr 629 kr
Salg hos butikken

Lilleprinsen i nyhetene

Siste omtaler

★★★★★ Google A S · 2026-10-22

Dårlig informasjon om retur, ikke løsningsorientert og service innstilte ansatte. Dårlig/ gammeldags informasjon om retur på deres side og posten sin fiksjon retur til butikk har forårsaker at man må betale gebyr. Det kunne man ha løst på en annen måte for eksempel gitt rabat når man handler neste gang. Jeg returnerer ikke varen for ingenting. Jeg skulle ha denne varen men den kom på bedrepris bare etter noen dager etter jeg har bestilt.

Svar fra Lilleprinsen: Hei Alexandra, Takk for tilbakemeldingen, og så leit at du sitter igjen med en dårlig opplevelse av oss. Vi vil likevel gjerne forklare hva som skjedde. Varen ble ikke returnert via returportalen vår, men sendt tilbake ved å velge «retur til avsender» i Posten-appen. For Bring er dette en uavhentet sending, og da fakturerer de oss både for returfrakten og et gebyr for uavhentet sending. Dette står i vilkårene våre under «Uavhentede sendinger»: pakker som ikke hentes ut, belastes våre reelle fraktkostnader og gebyret fra transportøren. Da du spurte oss om dette 5. oktober, svarte vi deg dagen etter at gebyret for uavhentet sending ville bli trukket fra i refusjonen. Bring fakturerte oss 355 kr eks. mva. for returen alene. Vi trakk 332 kr, altså mindre enn det returen kostet oss, og reste…
Les på Google
★★★★★ Google Hui W · 2026-10-20

Hvor er bestillingen min?? Jeg har ikke fått noe svar, ingenting! Er dette svindel??

Les på Google
★★★★★ Google Mira W · 2026-10-20

La inn en større bestilling. Etter 10 dager uten en lyd fra Lilleprinsen kontaktet jeg dem selv på mail. De videresendte henvendelsen til lageret sitt. Tre dager senere får jeg svar fra lageret om at de er utsolgt for flere av varene jeg hadde bestilt grunnet «tekniske problemer». Dette kunne de informert om tidligere. Jeg fikk tilsendt oppdatert ordre hvor flere ting var borte. Jeg var avhengig av å få dobbelt opp av flere av varene grunnet tvillinger. Bestillingen ble sendt så sent fra lageret at varene kommer for sent til når de skulle vært gitt i gaver. Anbefaler ikke å benytte seg av nettbutikken deres, det er bare rot, og sjansen er stor for at du ikke får det du trengte mest.

Svar fra Lilleprinsen: Hei Mira! 💚 Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er utrolig lei oss for opplevelsen du har hatt hos oss, og for at vi ikke har vært flinke nok til å informere deg underveis. Vi forstår veldig godt frustrasjonen din, spesielt når varene skulle brukes som gaver og du hadde behov for flere av samme produkt. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at det skal være å handle hos oss, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vi har sendt deg en e-post med en nærmere beklagelse og en liten kompensasjon som et plaster på såret. ❤️ Igjen, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, og vi beklager virkelig! Varme hilsener fra oss i Lilleprinsen 💚
Les på Google
★★★★★ Trustpilot Malin Kristine · 2026-04-18

Utrolig tregt

Bestilte for to uker siden. Etter over en uke får jeg mail om at et av produktene jeg har bestilt er utsolgt, så jeg må velge en annen størrelse. Helt ok det, men nå har det gått enda en uke og status på bestillingen er fortsatt "til plukking" noe den nå har vært i to uker. Jeg har sendt mail to ganger for å høre når jeg kan forvente å motta pakken, men får ingen svar. Anbefaler heller å bestille fra annen nettbutikk!

Les på Trustpilot
★★★★★ Google Elise Olsen · 2026-02-22

Ekstremt dårlig kundeservice… Anbefaler ikke å handle her

Les på Google
★★★★★ Trustpilot Sofie Jøssang · 2026-01-21

Utrolig dårlig kundeservice

Utrolig dårlig kundeservice, kjøpte en dyr katnakken dress som desverre revnet i knappene med hetten ganske fort, de fikk ikke tak i katnakken mente de, så da kunne de ikke hjelpe. Dette er deres ansvar, de mener vider at jeg kan kjøpe nye knapper, men jeg skal ikke betale noen ting. Probleme er ikke knappene, og det blir mye arbeid å fikse i nye knapper og drive å lappe sammen hulle rundt. Til slutt sier de at de skal høre med katnakken en gang til, da fikk jeg tilsendt noen knapper som ikke fikset probleme… dette tok så lang tid at nå er jo dressen for liten. Purret mange ganger, aldri vert borti noe så dårlig

Les på Trustpilot
★★★★★ Google stian nordbo · 2025-12-23

Skikkelig dårlig service. ikke kjøp noe herfra, selv om det faller fra hverandre så får du ingen hjelp her. Vi kjøpte barnesete som skulle vare fra 1-7 år. Det varte bare 1,5 år og lilleprinsen mener det ikke er dems ansvar

Les på Google
★★★★★ Google Gina Nordbø · 2025-12-23

bad service. bad products!

Les på Google
★★★★★ Trustpilot G · 2025-11-28

Ekstremt dårlig kundeservice i butikk

Ekstremt dårlig kundeservice i butikk. Gjør seg vanskelig ved enkle returer og finnes ikke løsningsorientert. Jeg kjøper to varer og etter betaling ønsker jeg å gjøre en retur fordi jeg kom på at jeg hadde et gavekort jeg ville bruke. Får beskjed av to ansatte at dette ikke lar seg gjøre med mindre det er gjort et deponeringskjøp. De opplyser på hjemmesiden at de har åpent kjøp - en standard praksis. Jeg måtte telle til 10 og valgte å gå istedenfor å ta kampen. Det er ekstra irriterende å måtte bruke gavekortet i en butikk jeg ikke ønsker å besøke igjen.

Les på Trustpilot
★★★★★ Google Therese C C · 2025-10-23

Som andre anmeldere her har påpekt, svarer ikke Lilleprinsen på henvendelser om reklamasjonssaker. Jeg har purret på mail i flere måneder uten respons. Det dreier seg om et lite beløp, noe som gjør det enda verre. De gir rett og slett ingen form for kundeservice. Nå har de mistet meg som kunde – synd for dem. STYR UNNA!

Les på Google
★★★★★ Trustpilot Tara CA · 2025-01-26

Verste kundeservice

Som andre anmeldere her har påpekt, svarer ikke Lilleprinsen på henvendelser om reklamasjonssaker. Jeg har purret på mail i flere måneder uten respons. Det dreier seg om et lite beløp, noe som gjør det enda verre. De gir rett og slett ingen form for kundeservice. Nå har de mistet meg som kunde – synd for dem, ettersom jeg har to små barn og ett til på vei og handler mye på nett. STYR UNNA!

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Ida · 2025-01-20

Elendig kundeservice

Elendig kundeservice! Prøvd å få tak i dem pr mail og telefon i en mnd nå uten hell! Purret på mail, får fortsatt ikke svar. Sikkert fordi det handler om en reklamasjonssak, de håper å unngå. Neste steg blir forbruker tilsynet.

Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Camilla Christin · 2024-12-28

Kundeservicen ønsker ikke å hjelpe

Oppdatering: nå, 10 måneder etter anmeldelsen prøver de å få kommentaren slettet ved å "be om mer informasjon". Noe de gjør på flere kommentarer i håp om at kundene ikke skal svare og at de da får kommentaren slettet. Den uproffe behandlingen fortsetter 10 måneder senere. Kundeservicen ønsker ikke å hjelpe, kun rettferdiggjøre sin dårlige service. Anbefaler alle å styre unna, da dere ikke vil få noe hjelp hvis dere er misfornøyde og kommer til å tape penger. Jeg tapte masse penger på denne misvisende prismatchen, og fikk i tillegg nedlatende svar på epost. Heldigvis er det mange andre nettbutikker å handle av som ikke gjør profitt på å lure småbarnsforeldre, og som har ekte kundeservice! Barnas hus er f.eks en av de seriøse aktørene som faktisk yter kundeservice når det oppstår misnøye!

Svar fra Lilleprinsen: Hei Camilla, Takk for at du deler opplevelsen din! Vi forsøker selvfølgelig ikke å få anmeldelsen slettet, men ønsket mer informasjon for å forstå hva som hadde skjedd i saken din. Derfor forespurte vi ytterligere informasjon. Etter å ha sett nærmere på saken, ser jeg at henvendelsen din gjaldt prismatch mot et produkt hvor konkurrenten ikke hadde samme størrelse på lager. Størrelse er tydelig spesifisert som et kriterium i våre vilkår, og tilsvarende vilkår er vanlig praksis hos de fleste som tilbyr prismatch. Når det gjelder dialogen med kundeservice, ser jeg at svarene våre var korte og uformelle, men holdt en vennlig og hjelpsom tone – slik som vi alltid forsøker å ha i kommunikasjonen med kundene våre. Vennlig hilsen, Lilleprinsen 🌿
Les på Trustpilot
★★★★★ Google Maren Chatrine Meiforth · 2024-10-23

Fri frakt: De skriver på siden sin at de har fri frakt når man handler for over 1.500, de skriver også: Ja vi tilbyr hjemlevering via Bring, mindre forsendelser blir levert rett til postkassen til mottaker og større blir levert til hentested eller på døren. Dersom du ønsker at pakken din skal leveres til et spesielt hentested/pakkeboks kan du skrive dette i ordrenotatfeltet. Jeg ønsket ikke levering til hentested/pakkeboks og skrev dermed ingen ting. I mitt tilfelle var dette en tripp trapp stol til ca 3.000 som alene uten innpakning veier 7 kg i tillegg til babysett, altså 2 pakker. Denne leverer de da til et hentested. Jeg har ikke bil, men de mente at det ikke var noe problem da jeg bare kunne bestille hjemlevering når pakken dukket opp i appen, og at jeg selv må betale for dette, NOK 140,00. Dette er villedende markedsføring, de leverer ikke på døren, da sier de at jeg måtte ha skrevet dette, men det står det ingen ting om. Argumentet til kundeservice var da at hvis de skulle sende hjem ville det bli alt for dyrt for de. Det var første og siste gang jeg handlet hos lille prinsen. Datoen for opplevelsen: 19. mars 2024

Les på Google
★★★★★ Google Alice Sacchetti · 2024-10-23

Unprofessional. Years ago we bought here the stroller for our son. We never heard from them for months and had to chase them countless amount of times to get an update on the delivery. We were only getting as reply “when is the due date… ok but then we have time”. We eventually had to go in the shop physically and not leave in order for them to give us what we ordered. Fast forward today.. we bought some shoes during a sales and soon realized the size was wrong. We went back few weeks after in order to swap the size (not return them.. I understand there is a limit for that) and they refused to do it even if it would cause no damage for them as I was not asking the money back. All in all… rude, unprofessional and not customer friendly. A pity cause they have cute (even if overpriced) things.

Svar fra Lilleprinsen: Hi Alice :) I am sorry to hear that you have had a bad experience :( Unfortunately, we do not exchange sale items in-store. This is displayed both when purchasing and on your receipt. However, at times we do make exemptions to this if the product is as new and you have the receipt. Unfortunately, we can not exchange shoes possibly bought months ago without a receipt and where we do not have other sizes in stock :(
Les på Google
★★★★★ Google Elisabeth Abildgaard · 2024-10-23

Her får man ikke reklamert. Utrolig trist.

Les på Google
★★★★★ Trustpilot Katrine hl · 2024-09-14

Hva legger de i begrepet prismach

Siste opplevelse: Hentet selv noen varer i butikk. Ga tydelig beskjed til hun i kassen om at jeg var usikker på størrelser. Hun tilbød seg ikke å hjelpe meg/henvise til andre, bare fortsatte med neste kunde. Handelen var faktisk ikke ferdig, jeg sa at jeg kun ønsket en kjole. Vi tok begge og gikk i frustrasjon, det var utrolig uhyggelig å være der. Lite ydmyke er de - ber meg sende i retur og betale for det når de ikke gadd å hjelpe meg i butikken. Hva legger de i begrepet prismach? Det er utrolig uklart. De har priset noen Konges Sløjd-produkter høyt over alle andre konkurrenter, gjorde dem oppmerksom på det, og fikk da til svar at det var unntak. Ok - men når et hav av produkter er unntak er begrepet prismatch villedende. For det andre, det er ikke fri frakt hvis du kjøper salgsvarer. Jeg fikk ikke opp alternativet fri frakt, mailet dem, og med rabattkode gjaldt det tydeligvis ikke. En annen gang skulle kameraten min hente en nattpose i butikken deres for meg. De ga ham feil pose... påpekte det og kunne kjøre tretti minutter for å bytte. Hva med å tilby gratis retur og sende meg riktig produkt?

Svar fra Lilleprinsen: Hei Katrine og takk for din tilbakemelding! :) Det var leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Alle våre priser på Konges Sløjd er satt i henhold til leverandørens prisliste og er ikke noe vi selv priser høyere enn konkurrentene våres. Det vil dog alltid være konkurrenter som priser produktene lavere og det er dessverre helt umulig for oss å fotfølge hvert eneste produkt til enhver tid :( Angående prismatchen vår så har vi ikke noen unntak på denne utifra produktet kunden har bestilt. Ref. våre vilkår og betingelser så gjelder prismatchen mot alle norske nettbutikker med varen på lager i Norge, men vi matcher ikke utenlandske nettbutikker med .no domene. Ved benyttelse av prismatch så gjelder sluttsummen på identisk vare hos konkurrent inkludert frakt, med andre ord matcher vi …
Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Maren Chatrine Meiforth · 2024-03-19

De skriver på siden sin at de har fri…

De skriver på siden sin at de har fri frakt når man handler for over 1.500, de skriver også: Ja vi tilbyr hjemlevering via Bring, mindre forsendelser blir levert rett til postkassen til mottaker og større blir levert til hentested eller på døren. Dersom du ønsker at pakken din skal leveres til et spesielt hentested/pakkeboks kan du skrive dette i ordrenotatfeltet. Jeg ønsket ikke levering til hentested/pakkeboks og skrev dermed ingen ting. I mitt tilfelle var dette en tripp trapp stol til ca 3.000. Denne leverer de da til et hentested. Jeg har ikke bil, men de mente at det ikke var noe problem da jeg bare kunne bestille hjemlevering når pakken dukket opp i appen, og at jeg selv må betale for dette. Dette er villedende markedsføring, de leverer ikke på døren, da sier de at jeg måtte ha skrevet dette, men det står det ingen ting om. Tripp trapp stolen går i retur, og det var første og siste gang jeg handlet hos lille prinsen.

Svar fra Lilleprinsen: Hei Maren, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi tilbyr fri frakt på ordre over 1.500 kr, og levering skjer via Bring. Hjemlevering er et eget fraktalternativ som kan velges i kassen, mens standard fri frakt gjelder til hentested. Dette er også spesifisert i fraktinformasjonen på nettsiden. Vi forstår at dette kan oppleves forvirrende dersom man forventer levering på døren, og tar med oss tilbakemeldingen for å se om vi kan gjøre dette enda tydeligere. Vennlig hilsen, Lilleprinsen 🌿
Les på Trustpilot
★★★★★ Trustpilot Verifisert Anonym · 2023-09-23

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2023-06-08

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2023-04-28

★★★★★ Google Anonym · 2022-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2022-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2022-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2022-01-30

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-11-23

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-11-20

Elendig kundeservice. Følger ikke opp med mail, informerer ikke om at de har slettet ordren.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-10-26

★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

★★★★★ Google Anonym · 2021-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-07-09

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-07-09

Skammelig dårlig service på tlf og leveringstider som ikke hører hjemme, du må ha god tid når du venter på varer fra denne butikken. Og er du så uheldig som oss som fikk vare med skade så er det skammelig at det tar ukesvis med venting, ingen oppdateringer og svaret er alltid «noen er sykemeldt». Slike opplevelser gjør at jeg vil anbefale andre å heller se om produktet du er på jakt etter kan kjøpes andre steder enn hos noen som ikke vet hva service er.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-07-05

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-06-03

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-06-03

Bestilte flere varer fra nettbutikken, og har ventet over tre uker på levering. Har måttet ringe og purre på når den sendes fire ganger, og har blitt møtt med dårlig service. De har to ganger sagt at den har blitt sendt, uten at jeg har fått sporing fra posten. De ønsket så ikke å sende pakken med hurtig levering eller gi rabatt på ordren.

Les på Prisjakt
★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-05-12

Utrulig innholdsrik butikk men elendig kundeoppfølging, særlig på netthandel.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-05-10

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-05-07

Forferdelig kundeservice! Frarådes på det sterkeste.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-04-13

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-02-18

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-02-17

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2021-02-03

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2021-01-05

Ikke mottatt varene jeg bestilte for nesten seks uker siden. Får ikke svar på mail når jeg kontakter de.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2020-12-23

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2020-12-17

★★★★★ Prisjakt trygvevl · 2020-12-16

Overraskende at slike butikker overlever i dagens samfunn der kundeservice er en del av kundeopplevelsen. Svarer ikke på Mail, telefon (vi ringer deg opp er standardsvar) eller Messenger. Beregn ca 3-4 uker svartid, og bli ikke overrasket om varen da ikke finnes.

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2020-12-11

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2020-12-11

STYR UNNA! Håpløs kundeservice. Varene kommer ikke, selv om det stod at de hadde dem på lager. Lover på telefon at de skal ringe tilbake, gjør det ikke. Har alt for mange varer i butikk og alt for få ansatte. Etter tredje skuffelse, vil jeg ikke gi butikken flere sjanser. Tar man ikke vare på kundene, hjelper det ikke med godt utvalg..

Les på Prisjakt
★★★★★ Trustpilot Anonym · 2020-11-30

★★★★★ Trustpilot Anonym · 2020-11-16

★★★★★ Prisjakt Anonym · 2020-11-16

Veldig dårlig service, pakken ble ikke sende før jeg ringte og spurte etter den, de svarte ikke på Mail. Når pakken endelig kom ble ett par tøfler ødelagt etter en uke, når jeg klaget på dette fikk jeg beskjed om å lime den selv fordi det ikke kunne være feil med produktet, noe det tydeligvis er når de ikke tåler å bli brukt i en uke. De kan strekke seg så langt at jeg kan sende de til butikken så limer de for meg. Jeg har aldr opplevd så dårlig kundeservice når det gjelder ødelagte produkter. Kommer ikke til å handle der igjen når det finnes så mange andre fine barnebutikker med kjempegod kundeservice.

Les på Prisjakt
★★★★★ Google Anonym · 2020-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .
★★★★★ Google Anonym · 2020-10-24

Svar fra Lilleprinsen: .

Vanlige spørsmål om Lilleprinsen

Er Lilleprinsen en seriøs nettbutikk?

Lilleprinsen har blandede omtaler, med 3,8 av 5. Les de siste omtalene for å se hva kundene trekker frem. Butikken er registrert i Brønnøysundregistrene med org.nr 991848274.

Hvor kommer omtalene av Lilleprinsen fra?

Vi samler omtaler fra Google, Trustpilot og Prisjakt: 126 på Google (3,7 av 5), 65 på Trustpilot (4,1 av 5) og 61 på Prisjakt. Omtalene oppdateres hver uke, og den samlede poengsummen veier kildene etter hvor mange vurderinger de har.

Hvor mange kunder er fornøyde med Lilleprinsen?

Blant de 241 nyeste omtalene vi har lest gir 59 % fire eller fem stjerner, mens 38 % gir én eller to stjerner.

Har Lilleprinsen blitt bedre eller dårligere?

Det siste året har Lilleprinsen fått 2,4 av 5 i snitt fra 23 omtaler, mot 3,4 tidligere. Kundene vurderer altså butikken dårligere enn før.

Svarer Lilleprinsen på klager og omtaler?

Lilleprinsen har svart på 35 % av de 241 omtalene vi har lest, og på 20 % av de negative.

Hva sier kundene om Lilleprinsen nå?

Siste positive omtale (2026-10-23): «Strålende butikk. Bra utvalg. Sender raskt, evt ferdigstiller klikk/hent fort. God kundeservice hvis man trenger noe. Svarer fort på skriftlige henvendelser og. Løsningsorientert. Kjempefornøyd!»
Siste negative omtale (2026-10-22): «Dårlig informasjon om retur, ikke løsningsorientert og service innstilte ansatte. Dårlig/ gammeldags informasjon om retur på deres side og posten sin fiksjon retur til butikk har forårsaker at man må betale gebyr. Det…»

Har Lilleprinsen gode tilbud nå?

Vi fant 24 tilbud hos Lilleprinsen, der det beste er Axkid Up til 3 579 kr (10 % rabatt).

Hva selger Lilleprinsen?

Lilleprinsen er registrert under babyutstyrsbutikk, og vi følger 39 produkter fra butikken.

Hvem eier og driver Lilleprinsen?

Lilleprinsen eies og drives av Lilleprinsen.no v/RITA Holm (org.nr 991848274) i Bekkestua. Innehaver er Rita Landstad Holm.

Hva skrives det om Lilleprinsen i media?

Den siste saken vi har funnet er «Joggevogn: 6 modeller i test (2026) - Ekspertenes vurderinger» fra Best-i-Test.nu (2018-03-27). Se flere saker under «Lilleprinsen i nyhetene».

Hvilke nettbutikker ligner på Lilleprinsen?

Andre godt vurderte butikker i samme kategori er OhDearBaby.no (4,8 av 5), Comfybaby (4,8 av 5), Holm Barnesikring (4,7 av 5) og Min Beste Bok (4,7 av 5).

Hvordan legger jeg inn en omtale av Lilleprinsen?

Shopguide.no henter omtaler fra andre plattformer og tar ikke imot omtaler selv. Du kan skrive en omtale på Google, Trustpilot og Prisjakt, så dukker den opp her ved neste oppdatering.

Lignende butikker